Strategia marketingowa jednostki badawczej
Skuteczna działalność rynkowa wymaga od jednostek badawczych zastosowania strategicznego podejścia do zadań związanych z marketingiem usług własnych....
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Skuteczna działalność rynkowa wymaga od jednostek badawczych zastosowania strategicznego podejścia do zadań związanych z marketingiem usług własnych....
Kwalifikacja szkół wyższych jako przedsiębiorców wiąże się z koniecznością bardziej świadomego podejmowania decyzji o wymianie informacji, ustalaniu...
Zadaniem niezbędnym w osiągnięciu tego celu jaki jest komercjalizacja badań B+R jest skuteczne wykorzystanie przez jednostki naukowe dostępnych...
Istotą zmian wprowadzonych przez te akty prawne jest usunięcie barier związanych z działalnością innowacyjną oraz stworzenie skutecznych mechanizmów...
Państwowe jednostki badawcze coraz częściej prezentują wyniki swoich prac w formie zwartego katalogu technologii, często dostępnego w Internecie za...
Nowe projekty, zwane również konstytucją dla Nauki tworzą nowy ustrój nie tylko systemu szkolnictwa wyższego, ale również innych jednostek naukowych...
Przy kompleksowej ocenie jakości działalności naukowej oraz badawczo-rozwojowej ustala się szczegółowe kryteria i parametry.
Obok podstawowego stopnia naukowego (związanego z zastosowaniem w praktyce wyników badań), jakim jest doktorat w proponowanych zmianach przewiduje się...
Własność intelektualna na uczelni może mieć wiele form wyrażenia. Będzie ją determinował przede wszystkim przedmiot działalności danej jednostki...
Proces podejmowania decyzji o komercjalizacji, jako składnik zasad i procedur komercjalizacji, powinien zostać dookreślony w regulaminie zarządzania...