Przejdź do głównej zawartości
Logo Narodowego Centrum Badań i Rozwoju Logo Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
  • EN
  • Migam
  • Wersja kontrastowa
    • Czcionka mała A
    • Czcionka domyślna A
    • Czcionka duża A
  • Logo BIP NCBR BIP
  • ncbr-sygnet
  • fundusze europejskie
  • Sukcesy Beneficjentów
  • Programy
    Programy strategiczne
    Programy krajowe
    Programy i projekty - obronność, bezpieczeństwo
    Programy międzynarodowe
    Fundusze europejskie
    NOWE FORMUŁY B+R
  • Dla ekspertów
    Baza ekspertów
    Wskazówki jak zostać ekspertem
  • Praca
  • O centrum
    Aktualności
    Archiwum aktualności
    Misja
    Zadania
    Logotypy
    Ewaluacja
    Patronat NCBR
    Zgłaszanie nieprawidłowości
    Kodeks Etyczny
    Struktura NCBR
    Publikacje
    NCBR+ sp. z o.o.
    Krajowy Punkt Kontaktowy
    NCBR Investment Fund ASI S.A.
    Status prawny
    Zamówienia publiczne
  • Kariera
  • Punkt Informacyjny
  • Kontakt
    Rzecznik Prasowy NCBR
    Recepcja
    Informacje dla osób niepełnosprawnych
    Sekretariat Dyrektora Centrum
    Kontakty do poszczególnych Działów
    Inspektor Ochrony Danych
    Kontakt
    STARTER
  • Działania NCBR związane ze stanem epidemii
Otwórz panel wyszukiwania
Powrót do góry

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zamknij informację o ciasteczkach
  1. Strona główna
  2. Czego potrzebujesz
  3. Potrzebuję wiedzy — Uczelnia/Instytut

Organizacja procesu komercjalizacji

  • Aktualności
  • Organizacja procesu komercjalizacji
  • Ścieżki komercjalizacji B+R
  • Komercjalizacja bezpośrednia
  • Komercjalizacja pośrednia
  • Akty prawne i orzecznictwo
  • Umowy i regulaminy
  • Własność, nabywanie i ochrona praw do wyników B+R
  • Aspekty podatkowe i księgowe
  • Aktualności
    • Strategia marketingowa jednostki badawczej

      26.09.2018

      Skuteczna działalność rynkowa wymaga od jednostek badawczych zastosowania strategicznego podejścia do zadań związanych z marketingiem usług własnych....

      Czytaj dalej
    • Praktyki antykonkurencyjne uczelni pod wnikliwą obserwacją

      25.09.2018

      Kwalifikacja szkół wyższych jako przedsiębiorców wiąże się z koniecznością bardziej świadomego podejmowania decyzji o wymianie informacji, ustalaniu...

      Czytaj dalej
    • Praktyczne podejście do działań marketingowych jednostek naukowych, kierowanych na pozyskanie partnerów biznesowych

      25.09.2018

      Zadaniem niezbędnym w osiągnięciu tego celu jaki jest komercjalizacja badań B+R jest skuteczne wykorzystanie przez jednostki naukowe dostępnych...

      Czytaj dalej
    • „Duża” ustawa o innowacyjności i jej główne założenia

      14.09.2018

      Istotą zmian wprowadzonych przez te akty prawne jest usunięcie barier związanych z działalnością innowacyjną oraz stworzenie skutecznych mechanizmów...

      Czytaj dalej
    • Zarządzanie bazą technologii przygotowanych do komercjalizacji w jednostkach naukowych

      13.09.2018

      Państwowe jednostki badawcze coraz częściej prezentują wyniki swoich prac w formie zwartego katalogu technologii, często dostępnego w Internecie za...

      Czytaj dalej
    • Zmiany w ekosystemie społeczno-gospodarczym uczelni i ich potencjalny wpływ na komercjalizację

      31.10.2017

      Nowe projekty, zwane również konstytucją dla Nauki tworzą nowy ustrój nie tylko systemu szkolnictwa wyższego, ale również innych jednostek naukowych...

      Czytaj dalej
    • Efekty praktyczne działalności naukowej w ocenie parametrycznej

      23.10.2017

      Przy kompleksowej ocenie jakości działalności naukowej oraz badawczo-rozwojowej ustala się szczegółowe kryteria i parametry.

      Czytaj dalej
    • Zaawansowane dysertacje naukowe o charakterze wdrożeniowym

      02.10.2017

      Obok podstawowego stopnia naukowego (związanego z zastosowaniem w praktyce wyników badań), jakim jest doktorat w proponowanych zmianach przewiduje się...

      Czytaj dalej
    • Własność intelektualna różnorodnie interpretowana przez uczelnie

      21.02.2017

      Własność intelektualna na uczelni może mieć wiele form wyrażenia. Będzie ją determinował przede wszystkim przedmiot działalności danej jednostki...

      Czytaj dalej
    • Kto i kiedy decyduje o komercjalizacji?

      21.02.2017

      Proces podejmowania decyzji o komercjalizacji, jako składnik zasad i procedur komercjalizacji, powinien zostać dookreślony w regulaminie zarządzania...

      Czytaj dalej
      • 1
      • 2
      • Następna

2021 Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

  • Ochrona danych osobowych
  • Mapa strony
test /style